در حال بارگذاری...
محل بنر مناسبتی
بهترین کفش فوتبال: راهنمای انتخاب بهترین کفش استوک جهان

بهترین کفش فوتبال: راهنمای انتخاب بهترین کفش استوک جهان


7 نکته در انتخاب بهترین کفش فوتبال

1. انتخاب خود را همیشه از یک برند معتبر و شناخته شده انجام دهید. چرا که تخصص در طراحی مهندسی از ملاک های تولید کفش، توسط برندهای معتبر می باشد. مسلما فروشگاه های قابل اعتماد، کفش های اورجینال برای مشتریان ارائه می کنند.
2. تنوع مدل ها از قبیل رنگ آمیزی و ابتکار در طرح همیشه بهترین انتخاب نیست بلکه جنس چرم سبک و منعطف که در دستور کار بهترین برندهای کفش فوتبال می باشد، نکته قابل توجهی است.
3. در طی یکسال گذشته فقط تعداد کمی از کفش های عالی فوتبال در جهان رونمایی شده است. اینکه شما یک فوق ستاره لیگ برتر باشید یا یک فوتبالیست مستعار لیگ یک و یا یک بازیکن معمولی در هر پستی از زمین، در انتخاب درست کفش موثر خواهد بود.
4. بهترین کفش فوتبال دنیا برای پای فوتبالیست، کفشی است که در عین راحتی در پا، از آسیب حین بازی جلوگیری کند و کارایی بالایی نسبت به زمین در حال بازی برای بازیکن داشته باشد تا اعتماد شخص را جلب کند.
5. راحتی کفش را پای فوتبالیست انتخاب می کند که از چه جنسی باشد. چرم طبیعی کانگورو، چرم مصنوعی با کیفیت و یا مدل های جورابی. شکل پنجه پاهای پهن یا باریک و رویه پاهای شیبدار یا صاف بسته به نوع کفش و ویژگی های آن، انتخاب ها را محدود می کند.
6. عملکرد کفش فوتبال از لحاظ سبک بودن در عین داشتن دوام بالا و همچنین ارزش پولی آن برای خریدار مورد بسیار مهمی است که باید دقت کرد. همیشه گرانترین کفش فوتبال دنیا بهترین انتخاب نیست. زیرا موارد مختلفی برای بازی فوتبال با کفش های استاندارد وجود دارد که با رعایت آنها از پرداخت هزینه های گزاف رها می شوید.
7. همیشه در خرید کفش های فوتبال زمین را مدنظر داشته باشید. چراکه اگر از کفشی اشتباه و نامتناسب با زمین بازی استفاده کنید، صدماتی جبران ناپذیر بر زانوها و مچ پاها وارد خواهد شد. همچنین بازی دلچسب و باکیفیتی نمی توانید ارائه دهید.

معرفی بهترین برندهای کفش فوتبال

بهترین برندهای کفش فوتبال عبارت اند از:

  • آدیداس
  • نایک
  • پوما
  • آمبرو
  • جوما
  • آندر آرمور
  • میزانو

این برندها هر روز در تلاش برای ارائه حرفه ای ترین کفش های فوتبال هستند تا با ایجاد خلاقیت و نوآوری در طراحی و تولید کفش های مناسب بازیکنان مهاجم، مدافع و هافبک ها بتوانند بهترین و هیجانی ترین بازی ها را در زمین برای طرفداران به نمایش بگذارند.

بهترین کفش های فوتبال

در ادامه بهترین کفش های فوتبال را معرفی می کنیم. امتیازات ویژه هر کفش و نکات قابل توجه در پیدا کردن بهترین گزینه مورد بررسی قرار گرفته و مطالعه کامل اطلاعات مربوط به هر کفش به شما کمک خواهد کرد تا مناسب ترین کفش فوتبال را برای خود انتخاب کنید.

10- نایک فانتوم Nike PhantomVSN Elite DF

نایک فانتوم Nike PhantomVSN Elite DF

Nike PhantomVSN انواع ویژگی های طراحی فنی و خلاقانه را معرفی می کند که برای کنترل و دقت و راحتی ساخته شده است و در حال حاضر توسط برخی از بزرگترین بازیکنان فوتبال پوشیده می شود. این کفش ها دارای سیستم Ghost Lacing است که به رویه کفش زیبایی ظاهری بخشیده و باعث بهبود منطقه اصابت توپ می شود. برجسته ترین جنبه این کفش رنگ آنهاست که ظاهری جذاب و سبکی مرتب و دلپذیر به آن بخشیده است. مچ پا در این کفش ها قفل شده و به طور دینامیکی کاملا فیت پا می باشد. پایداری و دوام در کفش فانتوم نایک قربانی راحتی و کنترل شده است. قیمت تمام شده این کفش 200 پوند می باشد.

9- پوما کینگ Puma King

پوما کینگ Puma King

همه به پادشاه سلام می کنند. کفش کینگ شاید بعد از پوشیدن توسط پله، دیه گو مارادونا و یوهان کرایف یکی از مشهورترین کفش های استوک فوتبال در جهان شناخته شد. این کفش اولین بار در دهه 1970 وارد بازار شد و بیش از 40 سال بعد به دلیل راحتی و ارزش پولی، هنوز یک کفش فوتبال محبوب به حساب می آید. کفش پوماکینگ با توجه به فناوری های کفش های مدرن فوتبال سنگین تر به نظر می رسد. ولی ظاهر کلاسیک با Copa Mundial زیبایی سنتی برای آن ایجاد کرده است. استفاده از چرم پریمیوم، دوام و کیفیت چشمگیر این توپ را برای مدت طولانی بر تخت سلطنت نشانده است. تکنولوژی boot tech در این کفش بسیار ناچیز بوده و در زمین های مرطوب نیز کارایی خوبی ندارد.

8- نیوبالانس فیورن New Balance Furon v5 Pro

نیوبالانس فیورن New Balance Furon v5 Pro

New Balance Furon v5 Pro گزینه ای بسیار مناسب برای بازیکنانی است که بودجه کمی برای خرید یک کفش سرعتی تماشایی دارند. این کفش های فوتبالی برای رعد و برق های بی امان و ریزگردهای کشنده در زمین فوتبال با انواع ویژگی های ابتکاری و جدید ساخته شده است. سطح فوقانی کفش Hidraskin فوق العاده سبک و نازک بوده و به صورت حیرت آوری راحتی و احساس نرمی به پای فوتبالیست القا می کند. برخلاف سرعت چشمگیر متاسفانه کشش و گرفتن با آن جلوتر از بقیه نخواهد بود.

7- پوما وان Puma One 5.1 FG/AG

پوما وان Puma One 5.1 FG/AG

پوما وان آخرین کفش فوتبال پوما که به بازار ارائه شده است و یکی از بهترین کفش های استوک دار همه جانبه در دسته بهترین نوع کفش های فوتبال می باشد. اگر به دنبال کفش فوتبالی در سطح بالا و حرفه ای هستید که بتواند در همه موارد ممتاز باشد پوما وان همانی است که بر همه حکومت کرده و هر چیزی که در مورد یک کفش فوتبال نیاز دارید در خود دارد. سرعت، استایل لوکس، راحتی، لمس و کنترل با روکش چرم K در این کفش حقیقتی رضایت بخش ارائه می دهد. فناوری Sprintweb پوما در این کفش به کار رفته است که در اصل ماده ای برای بهبود پشتیبانی و پایداری جانبی آن است. مثلث کامل چرم کانگورو، چرم مصنوعی و مواد بافتنی در این کفش، دقت و سرعت و راحتی را با هم جمع کرده است. اگر فقط یک ویژگی خاص در کفش فوتبال مدنظر شماست قطعا پوما وان انتخاب خوبی نخواهد بود.

6- میزانو مورلیا Mizuno Morelia Neo II

 میزانو مورلیا Mizuno Morelia Neo II

کفش فوتبال میزانو با وزن تقریبی 180 گرم جزء سبک ترین کفش های فوتبال بوده و یک کفش فوتبالی سرعتی است و به علت قیمت بسیار مناسب، استقبال خوبی دارد. گری نویل از طرفداران پوشنده این کفش بوده و چرم کانگورو پریمیوم استفاده شده در ساخت آن موجب دوام، راحتی و محافظت خوب از پاها می شود. چرم سبک این کفش به شما حس پرواز داده و کیفیت مطلقی از سرعت بالا را ارائه می دهد. دوام و ثبات و ماندگاری این کفش چیزی فراتر از هزینه ای است که برای خرید آن صرف می کنید. میزان چسبندگی و قفل شدن این کفش کمی فرصت و صبوری می خواهد تا بازیکن به آن عادت کند.

5- آدیداس پریدیتور Adidas Predator 18.1

آدیداس پریدیتور Adidas Predator 18.1

آدیداس پریدیتور پادشاه تمام کفش های فوتبال بوده که ارزش فوق العاده ای دارد و تقریباً با مدل 19.1 بعدی مشابه است. البته این مدل کفش مدرن تر از یک نوع کلاسیک قدیمی با توجه به کنترل منحصر به فرد Controlskin رویه آن می باشد که یک کنترل عالی را به فوتبالیست ارائه می دهد. سیستم یکپارچه این کفش برای لمس و کنترل بسیار عالی بوده و با وجود یک سطح عملکرد یکسان با مدل آدیداس 19.1 از لحاظ قیمت گزینه غافلگیرانه تری است. کفش پریدیتور به هافبک های بازی ساز عملکردی با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

4- آندرآرمور مغناطیسی Under Armour Magnetico Pro

آندرآرمور مغناطیسی Under Armour Magnetico Pro

گفته می شود آندرآرمور مگنتیک پروفشنال در ابتدای سال 2018 به عنوان باریکترین کفش استوک دار فوتبال که تا آن زمان ساخته شده بود، برای اولین بار به بازار عرضه شد. این کفش فوتبال تا دو سال همچنان از بهترین گزینه ها در رده کفش های فوتبال نایک، آدیداس و پوما قرار گرفت. با وزن 205 گرم و استفاده از فن آوری Clutchfit و قسمت فوقانی بسیار نازک از کفش های بسیار سبک محسوب می شود. این مدل خارق العاده نیاز به صبوری ندارد و همان لحظه که به پا کردید می توانید روانه زمین مسابقه شوید و همچنان احساس راحتی کنید. کفش فوتبال آندرآرمور عملکردی مصنوعی در کنار کیفیت چرم را با استحکام و دوام اضافی ارائه می دهد. این کفش برای کسانی که پنجه های پهن دارند مسلما گزینه مناسبی نخواهد بود اما به عنوان یک کفش سرعتی و حرفه ای برای فوتبالیست های پست مهاجم بسیار ایده آل است.

3- نایک پریمایر Nike Premier II

نایک پریمایر Nike Premier II

کفش نایک پریمایر بهترین کفش فوتبال پریمیوم موجود در بازار است که طراحی کلاسیک با چرم  کانگورو در سطح فوقانی آن، راحتی و ماندگاری را به بازیکن اطمینان می دهد. پوما، king دارد، آدیداس، Copa Mundial را دارد و نایک با پریمایر از همه برتر است. کفش های فوتبال نایک پریمایر در نوع خود ممتاز بوده و نوعی انتقام جویی چرمی است که هر قهرمان برای یک بازی متفاوت به آن نیاز دارد. این کفش با قیمتی سرسام آور یکی از مطمئن ترین و بادوام ترین کفش های فوتبال محسوب شده و بسیار مقاومت پذیر است. چرم بینظیر و باکیفیت به کار رفته در آن پاها را به خوبی محافظت کرده و یک حس باشکوه به بازیکن منتقل می کند. این شاهکار خلاقانه برای شرایط آب و هوایی مرطوب، سنگین شده و انتخاب خوبی نیست.

2- آدیداس کوپا +Adidas Copa 19

 آدیداس کوپا +Adidas Copa 19

یکی از بهترین کفش های فوتبال بدون قسمت بافت و تماما چرمی در بازار آدیداس کوپاست که برای همه بازیکنان مناسب است. کفش آدیداس کوپا از بالاترین کیفیت چرم نرم ساخته شده و کنترل فوق العاده و قدرت ضربه زدن توپ را به بازیکن می دهد. این کفش واقعاً خاص، احتمالا نزدیکترین کفش به مدل Mundial کلاسیک می باشد که به صورت خیره کننده ای جزء بزرگترین کفش های بی نقص و چرمی فوتبال بر روی کره زمین تاکنون است که برای بازیکنان در هر زمینی مناسب می باشد. نرم ترین چرم با بالاترین دوام به صورت یکپارچه به قسمت Primeknit متصل شده و لنت های داخلی فوم و راحتی درون کفش، آن را به یک ابر قهرمان در نوع خود تبدیل کرده است. این کفش کمی لاغر بوده و قرار گرفتن پا درون آن ساده ترین روند استفاده نیست.

1- نایک مرکوریال Nike Mercurial Vapor 13 Elite

نایک مرکوریال Nike Mercurial Vapor 13 Elite

انتخاب ما برای بهترین کفش ورزشی حال حاضر کفش فوتبال Nike Mercurial Vapor 13 Elite است که پیشرفته ترین کفش فوتبال در بازار بوده و توسط امثال نیمار و ادن هازارد پوشیده شده است. با استفاده از فناوری Nikes 360 Flyknit در قسمت رویی خود، به صورت یکپارچه با فرم پا هماهنگ می شود. همچنین فناوری ACC (همه شرایط تحت کنترل) کفش مرکوریال نایک به این معنی است که در هر شرایطی موثر واقع می شود. این کفش سرعت بالا و شگفت انگیز مستقیمی را با تمام توان به نمایش می گذارد. البته تفاوت اندکی با مدل Superfly 7 دارد ولی اگر قیمت برای شما مهم نیست اولویت با خرید یک جفت از کفش شماره یک جهان همیشه باشکوه خواهد بود. تمام تکنولوژی های لازم با استفاده از 360 Flyknit به کار رفته تا بافت بسیار نرم و سبک با واکنش پذیری بالا کفش مرکوریال نایک را خاص کند. بهترین احساس و لمس توپ در این کفش ارتقاء یافته و نسبت به نسل های قبلی قویتر و بادوام تر شده است. ماندگاری طولانی و میزان ساییدگی خیلی کم از امتیازات ویژه آن است ولی در نظر داشته باشید این کفش همیشه سطحی روان و براق داشته و برای پاهای پهن ممکن است کمی ناراحت کننده باشد.

از بین کفش های معرفی شده بعضی در سرعت و بعضی در راحتی و نیز کنترل امتیاز برتری دارند که آنها را به تفکیک به شما معرفی می کنیم.

5 کفش برتر فوتبال از نظر سرعت

5. adidas Nemeziz 19+
4. Puma Future 5.1 Netfit FG/AG
3. Adidas X 19+ FG
2. New Balance Furon V6 Pro FG
1. Nike Mercurial Superfly VII Elite FG X Mbappe

5 کفش برتر فوتبال از نظر راحتی

5. Nike Premier II
4. New Balance Tekela v2
3. Mizuno Morelia 2 MIJ
2. Puma Future 5.1
1. adidas Copa Mundial

 

سایت Footy بهترین کفش‌های سال اخیر را منتشر کرده است که پیشنهاد می‌کنیم از طریق این لینک مشاهده کنید.


مقالات مرتبط:


دسته بندی‌های مرتبط:

محصولات مرتبط با مطلب

%
در حال انبارگردانی
ناموجود

نظر شما در رابطه با این مطلب چه بود و چه امتیازی به آن می دهید؟

خرید تلفنی پشتیبانی آنلاین

سبد خرید

تومان تا تبدیل شدن به کاربر
در پایان این خرید، شما تومان برای خرید بعدی شارژ هدیه می گیرید
رنگ: - سایز:
%
تومان
تعداد
سبد خرید شما خالی است.
در حال بارگذاری...