در حال بارگذاری...
محل بنر مناسبتی
تشخیص راکت پینگ پنگ دونیک اصل

تشخیص راکت پینگ پنگ دونیک اصل


راهنمای تشخیص راکت پینگ پنگ دونیک اصل (اورجینال) و تقلبی

راکت های دونیک اصل مدل لول

متاسفانه این روزها در ایران به دلیل نبودن حمایت قانونی، وارد کنندگان و نمایندگان رسمی محصولات مختلف با چالشی بزرگ به نام کالای اصلی و تقلبی روبرو می باشند. تقریبا هر محصول پرآوازه و نام آشنایی نمونه تقلبی و درجه 2 هم دارد! هر کالایی که به یک برند معروف و پرطرفدار تبدیل می شود به سرعت سودجویان را به فکر ارائه محصولات با نام آن برند با کیفیت پایین تر و قیمت ارزانتر و گاها حتی گرانتر و با کیفیت پایین تر می اندازد. چرا که در ایران مصرف کنندگان معتقدند کالا هرچه گرانتر باشد اصل تر است! و این کشمکش بین تولید کنندگان اصلی و کپی کاران همیشگی است و به همین دلیل تولید کنندگان همیشه در جهت تغییر اِلِمانهای مختلفی در محصولات می باشند تا به کمک این المانها تفاوت محصول اصلی و فرعی را مشخص کنند. راکت های پینگ پنگ دونیک هم از این قضیه مستثنی نمی باشند و شرکت دونیک آلمان نیز در سال گذشته به دلیل مشکلات به وجود آمده اقدام به تغییر بسته بندی این محصولات و ارائه راکت های دونیکی با بسته بندی جدید نمود. پینگ پنگ دونیک اصل

راکت های دونیک اصل (لول ۳۰۰)

جدول مشخصات راکت دونیک لول ۳۰۰

راکت دونیک DONIC  300 


در بسته بندی جدید راکت دونیک لول 300 از عکس دیمیتری اچاروف آلمانی نفر اول پینگ پنگ سراسر جهان در سال 2017 و 2018 بر روی جلد استفاده شده و نام آن از راکت دونیک والدنر لاین به راکت اچاروف لاین تغییر پیدا کرده است. بسته بندی این محصول نارنجی رنگ می باشد که تصویر آن را مشاهده می نمایید.ضخامت رویه های استفاده شده در این راکت 1.0 میلیمتر بوده و با کنترل بالا و سرعت کم برای بازیکنان آماتور مناسب می باشد. در این مدل جدید از تکنولوژی های FSC در چوب و دسته راکت استفاده شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راکت دونیک 300 اینجا کلیک کنید

راکت دونیک اصل مدل لول 400

مشخصات راکت دونیک اصل لول400

راکت دونیک DONIC  400 


در راکت دونیک لول 400 با بسته بندی جدید مناسب برای بازیکنان غیر حرفه ای و کم سن و سال و برای بازی در محیط های تفریحی از عکس دیمیتری اچاروف آلمانی نفر اول پینگ پونگ دنیا در سال 2017 و 2018 بر روی جلد استفاده شده و نام آن از راکت دونیک والدنر به راکت اوچاروف لاین تغییر داده شده است. از لحاظ بسته بندی این محصول سبز رنگ می باشد که تصویر آن را مشاهده می نمایید. یکی از عوامل موثر در سرعت راکت ضخامت رویه های استفاده شده در راکت است که در این راکت پینگ پنگ دونیک ارجینال 1.6 میلیمتر بوده و با کنترل مناسب و سرعت کم برای بازیکنان غیر حرفه ای مناسب می باشد. در این مدل جدید از تکنولوژی های FSC در چوب و دسته راکت استفاده شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راکت دونیک 400 اینجا کلیک کنید

راکت دونیک اصل مدل لول 500

مشخصات راکت دونیک اصل مدل لول 500

راکت دونیک DONIC 500 


راکت دونیک لول 500 تنها مدلی با قیمت مناسب می باشد که از تکنولوژی AVS در آن استفاده شده است. در بسته بندی جدید راکت لول 500 نیز از عکس دیمیتری اچاروف آلمانی نفر اول پینگ پونگ دنیا در سال 2017 و 2018 به جای جان اوه والدنر بر روی جلد استفاده شده و نام آن از راکت دونیک والدنر لاین به راکت دونیک اچاروف لاین تغییر پیدا کرده است. بسته بندی محصول همانطور که درتصویر مشاهده می نمایید همانند مدلهای قبلی زرد رنگ می باشد. ضخامت رویه های استفاده شده در این راکت 1.8 میلیمتر می باشد و برای بازیکنان غیر حرفه ای و نیمه حمله ای با کنترل مناسب و سرعت مناسب استفاده میگردد. در این مدل جدید از تکنولوژی های FSC و AVS در چوب و دسته راکت استفاده شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راکت دونیک 500 اینجا کلیک کنید

راکت دونیک اصل مدل لول 600

مشخصات راکت دونیک اصل مدل لول 600

راکت دونیک DONIC  600 


در بسته بندی های جدید راکت دونیک لول 600 با استفاده از بسته بندی قرمز رنگ اما با تصویر دیمیتری اچاروف آلمانی نفر اول پینگ پنگ دنیا در سالهای 2017 و 2018 تفاوتی به وجود آمده که با تغییر نام آن از راکت والدنر به سری راکت اچاروف شما این تفاوت را مشاهده می نمایید. کاغذ و بسته بندی این محصول همان طور که در تصویر مشاهده می کنید به رنگ قرمز و با تصویر اوچاروف می باشد. ضخامت رویه ها در این راکت 1.8 میلیمتر بوده و با کنترل و سرعت متوسط برای بازیکنان تاکتیکی مناسب می باشد. در این مدل از تکنولوژی های ERGO و FSC در چوب و دسته راکت استفاده گردیده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راکت دونیک 600 اینجا کلیک کنید

راکت دونیک اصل مدل لول 700

مشخصات راکت دونیک اصل مدل لول 700

راکت دونیک DONIC  700 


همانند مدل های دیگر راکت های دونیک بسته بندی این راکت آماده دونیک هم تغییر کرده و با بسته بندی آبی رنگ و تصویر دیمیتری اوچاروف آلمانی و با نام راکت دونیک 700 اچاروف به جای راکت دونیک لول 700 والدنر لاین به بازار عرضه شده است. رویه های ضخامت 2.0 میلیمتر برای بازیکنانی که به پیچ اهمیت می دهند بسیار مناسب می باشد این مدل راکت دونیک برای بازیکنان نیمه حرفه ای مناسب بوده و به شما این امکان را میدهد تا ضربات پرپیچی را روانه میز حریف نمایید. بسته بندی جدید این راکت با تصویر دیمیتری اچاروف آلمانی نفر اول پینگ پنگ جهان در سالهای 2017 و 2018 به بازار عرضه شده است. در این راکت پینگ پنگ آماده نیز از تکنولوژی های ERGO  و FSC استفاده شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راکت دونیک 700 اینجا کلیک کنید

راکت دونیک اصل مدل لول 800

مشخصات راکت دونیک اصل مدل لول800

راکت دونیک DONIC  800 


راکت دونیک لول 800 دونیک در سری جدید نیز نام خود را از راکت والدنر به راکت اچاروف تغییر داده و از تصویر دیمیتری اچاروف آلمانی نفر اول پینگ پنگ جهان در سالهای 2017 و 2018 با پس زمینه آبی رنگ استفاده شده است. این مدل هم جایگزین راکت دونیک لول 800 والدنر که به راکت دونیک سرب دار معروف می باشد شده است. ضخامت رویه استفاده شده در این راکت پینگ پنگ 2.0 می باشد و برای بازی های حمله ای تر نسبت به راکت لول 700 مورد استفاده بازیکنان نیمه حرفه ای قرار می گیرد. در این راکت نیز از تکنولوژی های AVS, ERGO, FSC استفاده شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راکت دونیک ۸۰۰ اینجا کلیک کنید

راکت دونیک اصل مدل لول 900

مشخصات راکت دونیک اصل مدل لول 900

راکت دونیک DONIC  900 


راکت دونیک لول 900 از سری راکت های دونیک حرفه ای که برای بازیکنان حرفه ای طراحی شده است. این راکت پینگ پونگ آماده نیز در سری جدید با تصویر دیمیتری اوچاروف آلمانی قهرمان پینگ پنگ جهان در سالهای 2017 و 2018 به بازار عرضه شده تا جایگزین راکت آماده سری والدنر لاین شود همچنین در این راکت رویه هایی با ضخامت 2.1 استفاده شده تا این راکت را بیشتر به دنیای فوق حرفه ای نزدیک کند. پیچ خوب و سرعت مناسب از خصوصیات مورد نیاز هر بازیکن حرفه ای می باشد. تصویر اچاروف به همراه پس زمینه تقریبا مشکی رنگ شناسه اصلی تشخیص اصلی و ارجینال بودن این راکت می باشد. همچنین در این راکت پینگ پنگ از تکنولوژی های PLS, ERGO, FSC استفاده شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راکت دونیک 900 اینجا کلیک کنید

راکت دونیک اصل مدل لول 1000

مشخصات راکت دونیک اصل مدل لول 1000

راکت دونیک DONIC  1000 


شاید بتوان به جرات گفت کامل ترین و سرعتی ترین و پرپیچ ترین راکت دونیک راکت پینگ پونگ  لول 1000 دونیک می باشد. این راکت پینگ پنگ با چوب کربن دار به همراه رویه هایی با ضخامت 2.1 سرعت بسیار خوبی را داشته و برای بازیکنان حمله ای مناسب می باشد. در مدل راکت دونیک اصلی جدید تصویر دیمیتری اچاروف آلمانی نفر اول پینگ پنگ جهان در سالهای 2017 و 2018 جایگزین والدنر بر روی راکت شده و به همراه پس زمینه ای مشکی رنگ و با برند دونیک تولید و به بازار عرضه گردیده است. این راکت نیز از تمام تکنولوژی های مهم راکتهای آماده دونیک مانند FSC, AVS, PLS, ERGOاستفاده میکند و با پیچ حداکثری (100) برای بازی دور از میز نیز مناسب می باشد. در سری مدل های جدید راکت های دونیک اوچاروف لاین جایگزین راکت آماده والدنر شده و تصویر جان اوه والدنر اسطوره تنیس روی میز دنیا از روی بسته بندی راکت های دونیک حذف گردیده است و این بزرگترین راهنما برای شما برای تشخیص راکت دونیک اصل و ارجینال از راکت دونیک تقلبی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راکت دونیک 1000 اینجا کلیک کنید

مدرک نمایندگی کمپانی دونیک

 

از آنجایی که شرکت دونیک به ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان خود بسیار حساس می باشد از شرکت بازرگانی پازن کیش تنها نماینده دونیک آلمان در ایران برای جلب اعتماد مشتری و نیز ارائه گارانتی کیفیت و خدمات پس از فروش برای محصولات اصلی و اورجینال خواسته تا این شرکت با انجام اقدامی اعتماد مشتری جلب و خدمات خوبی را به مشتری ارائه دهد.لذا همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در پشت هر راکت یک هولوگرام اورجینال با برند دونیک وجود دارد که یک شماره تلفن بر روی آن قرار داده شده است. شما با خراش دادن روی برچسب و ارسال پیامک به شماره ذکر شده بر روی برچسب پیغامی با مضمون اورجینال (اصل) بدون راکت دونیک بر روی موبایل خود دریافت خواهید کرد که به منزله ثبت کالا و استفاده از خدمات پس از فروش نمایندگی دونیک در ایران می باشد. بنابراین فقط کافیست راکت دونیک اصلی را تهیه کنید و کد مربوطه را پیامک کنید تا از خدمات همیشگی پازن کیش بهره مند شوید.    

جهت کنترل صحت نمایندگی دونیک آلمان اینجا کلیک کنید

                                                                                       هولوگرام اورجینال با برند دونیک اصل                                                                    

 

لوگوی برند دونیک اصل

فقط و فقط "دونیک DONIC" نه پیشوندی نه پسوندی! 

 

در مقوله ارائه راکت های درجه 2 و یا تقلبی که در ابتدای این مقاله صحبت شد  یکی از ترفندهایی که بسیار مشاهده شده و مصرف کنندگان باید بسیار در مورد آن دقت داشته باشند وجود برندهایی مشابه اسم دونیک با پیشوندها یا پسوندهای مختلف است. بعضا دیده شده در بازار برندهایی مانند دونیک شیلدکروت Donic Schildkrot , دونیکا donika , donice , Danika , وجود دارد و با استفاده از محبوبیت برند دونیک DONIC و با بسته بندی مشابه اقدام به ارائه محصولاتی با کیفیتی متفاوت از محصول واقعی باعث ضایع شدن حق مصرف کننده و تولید کننده می شوند. لذا لازم است در اینجا اعلام شود برند دونیک DONIC هیچ گونه پیشوند یا پسوندی ندارد.

سیستم ABP در راکت دونیک اصل

داستان سرب در دسته راکت دونیک! (تکنولوژی ABP) 


تکنولوژی ABP یا تغییر مرکز ثقل راکت به کمک وزنه سربی یکی از تکنولوژی هایی است که در گذشته توسط شرکت دونیک برای راکت های تفریحی و هابی این شرکت ابداع گردید اما به دلیل بوجود آمدن مشکلاتی در نحوه استفاده این تکنولوژی توسط کاربران و بالا رفتن تعداد مرجوعی این راکت ها در سال گذشته شرکت دونیک تصمیم به حذف این تکنولوژی از تمام راکت های دونیک کرد و در سری راکت اچاروف دونیک بر خلاف راکت والدنر دونیک در هیچ کدام از لول ها از این تکنولوژی استفاده نشده است.

تکنولوژی PLS در راکت های اصل دونیک

دسته راکت سبک و توخالی! (تکنولوژی PLS)


در تکنولوژی PLS که در راکت های لول 1000 و لول 900 دونیک استفاده شده داخل دسته راکت خالی شده و یک کپسول هوا داخل آن قرار داده شده است تا راکت تا حد امکان سبک باشد و بازیکن زمان بیشتری را بدون خستگی به بازی ادامه دهد. در این تکنولوژی از استحکام چوب راکت به هیچ وجه کم نشده و در اطراف کپسول هوای قرارداده شده، چوب تقویت شده تا مشکلی برای استحکام راکت به وجود نیاید. همچنین تغییر مرکز ثقل راکت به سمت سر راکت باعث می شود نیروی بیشتری در ضربات شما به پشت توپ وارد شود و ضربات شما با انرژی کمتر سرعت بیشتری بگیرد.

تکنولوژی AVS در راکت اصل دونیک

لرزش صفر در دسته راکت! ( تکنولوژی AVS)


در تکنولوژی AVS که در راکت های لول 500 و لول 800 و راکت 1000 دونیک استفاده شده داخل دسته از دولایه جذب کننده نیرو استفاده شده تا نیرو و لرزش حاصل از ضربات حریف در دسته راکت شما کشته شود و تاثیری بر ضربات شما نداشته باشد. این تکنولوژی باعث می شود دقت ضربات شما افزایش یابد و نیز ضربه حریف هر چقدر هم که محکم باشد شما بتوانید به راحتی ضربه حریف را کنترل و پاسخ دهید.

تکنولوژی ERGO در راکت های اصل دونیک

بسیار راحت و خوش دست! (تکنولوژی ERGO)


در تکنولوژی ERGO به کمک علم ارگونومی دسته راکتی طراحی شده که تا حد امکان در دست هر بازیکنی بسیار راحت باشد و بازیکن برای مدت طولانی بتواند با راکت بدون آنکه آسیبی به دستش برسد بازی کند. لبه ها تا حد امکان نرم و راحت شده و دسته راکت به راحتی درون دست جا بگیرد و حس خوبی را در زمان بازی داشته باشد.

سازمان FSC و دونیک آلمان

دونیک دوستدار محیط زیست!( سازمان FSC) 


در بحث FSC باید اذعان کرد شرکت دونیک آلمان به عنوان تولید کننده راکت های پینگ پونگ که در دسته راکت از چوب استفاده می شود. درصدی از فروش راکت های خود را به این موسسه غیر انتفاعی جهت حفظ و نگهداری جنگل ها کمک می کند چرا که همه ما به این مسئولیت اجتماعی خود که زمین را برای فرزندانمان حفظ کنیم، باید عمل کنیم.

 

و اما داستان راکت های دونیک 3000 و راکت دونیک ۵000 و  ۷000 دونیک!


شاید شما هم در بازار شنیده باشید که راکت هایی با نام های راکت دونیک 3000 و یا راکت دونیک ۵۰۰۰ و یا حتی ۷۰۰۰ دونیک نیز وجود دارد و این راکت ها با قیمت سرسام آوری به فروش می رسند. متاسفانه باید شما را با این خبر نا امید کنم که اصلا شرکت دونیک راکت هایی با این شماره ها ندارد! و همه آنها متاسفانه غیر اصل می باشند! شما خودتان می توانید این موضوع را در سایت www.donic.com هم چک کنید.در حالی که شرکت دونیک از آنجایی که یک شرکت حرفه ای محصولات تنیس روی میز در سراسر دنیا می باشد برای لول های بالاتر از راکت 1000 محصولات حرفه ای تر و بهتری را به بازار عرضه کرده که متاسفانه به دلیل نبود اطلاعات کافی به آنها کمتر توجه شده است. در زیر 3 نمونه از محصولات را مشاهده میکنید که با قیمتهایی بسیار مناسب با وجود آنکه تولید شده در خود آلمان هستند می توانید خریداری کنید. طبیعی است محصولی که در آلمان شده کیفیت بسیار عالی و فوق العاده ای دارد و شما از این بابت خیالتان راحت است بعلاوه اینکه بر خلاف راکت های دونیک لول رویه راکت این راکتها قابل تعویض می باشند و در نتیجه شما می توانید به راحتی چوب عالی و مستحکم این راکت ها را چندین سال استفاده کنید و فقط هزینه تعویض رویه را در طول سالها داشته باشید. پیشنهاد می شود قبل از خرید راکت دونیک خود حسابی تحقیق کنید تا با کمترین هزینه بهترین انتخاب را داشته باشید.

راکت دونیک 3000

مشخصات فنی راکت دونیک 3000

 

راکت آماده شده تسترا لیگا دونیک: (جایگزین راکت دونیک 3000)


این راکت با استفاده از رویه های لیگا و چوب تسترا یکی از پر فروش ترین مدل های چوب راکت شرکت دونیک تولید شده در آلمان می باشد و برای بازیکنان کاملا حرفه ای طراحی شده است. چوب فوق العاده خوش دست تسترا به همراه رویه های پرپیچ و با کنترل لیگا به شما این امکان را می دهد تا در بازی، نزدیک میز پادشاه میدان باشید. رویه ها قابل تعویض بوده و بعد از تمام شدن عمر رویه ها به راحتی با هزینه کم رویه ها را تعویض کنید و حتی رویه های قوی تر و بهتری را بر روی این راکت استفاده کنید.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد جایگزین راکت دونیک 3000 اینجا کلیک کنید

راکت دونیک 5000

مشخصات فنی راکت دونیک 5000

 

راکت آماده شده تسترا پرو لیگا دونیک: (جایگزین راکت دونیک 5000)


نمونه حمله ای تر راکت تسترا لیگا که با حفظ رویه های لیگا پرپیچ و کنترلی ساخت آلمان و با ارتقاء هسته اصلی راکت سرعت راکت افزایش یافته و شما به کمک این راکت می توانید کمی از میز فاصله گرفته و ضربات محکمی را روانه میز حریف نمایید. دسته راکت بسیار خوش دست بوده و از زمانی که در دست می گیرید متوجه استحکام فوق العاده این راکت می شوید. رویه ها همچنان قابل تعویض می باشد و شما می توانید تنها یک بار هزینه کنید و برای چند سال از چوب این راکت با کیفیت به راحتی استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جایگزین راکت دونیک 5000 اینجا کلیک کنید

راکت دونیک 7000

مشخصات فنی راکت دونیک 7000

راکت آماده شده تسترا پریمیوم لیگا دونیک: (جایگزین راکت دونیک 7000)


اگر شما پینگ پنگ بلد باشید قدر این راکت را حتما می دانید. تخته کربندار به همراه رویه های لیگا ساخت آلمان با دسته ای فوق العاده خوش دست منطبق بر اصول ارگونومی به همراه بسته بندی شکیل برای بازیکنان کاربلد می باشد. این راکت با سرعت خوبی که دارد این امکان را به شما می دهد تا از میز فاصله بگیرید و ضربات موشک واری را روانه میز حریف نمایید. کنترل و پیچ بسیار عالی رویه لیگا این امکان را به شما می دهد تا در نزدیک میز به یک دفاع منسجم تبدیل شوید و در زمان حمله دور از میز به یک مهاجم تمام عیار همچنین رویه ها قابل تعویض می باشد و شما با خرید این راکت برای آینده خود سرمایه گذاری خواهید نمود چرا که هر چندبار که بخواهید می توانید رویه های آن را تعویض نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جایگزین راکت دونیک 7000 اینجا کلیک کنید

 نمونه راکت های تقلبی با برچسب برند دونیک

کربوتک ۲۰ مدل های تقلبی راکت دونیک

کربوتک50 مدل تقلبی راکت دونیک

کربوتک 100 مذل تقلبی راکت دونیک

کربوتک 900 مدل تقلبی راکت دونیک

کربوتک 3000 مدل تقلبی راکت دونیک

کربوتک 7000 مدل تقلبی راکت دونیک

 

چرا راکتهای دونیک کربوتک نه؟!


متاسفانه مشاهده شرکتی با نام مشابه دونیک به نام دونیک شیلدکروت ولی با لوگو متفاوت اقدام به عرضه راکت هایی با نام کربوتک به بازار کرده مدل هایی کربوتک 20 Carbotec20  و یا مدل کربوتک 50 Carbotec50 و نیز مدل های کربوتک 100 Carbotec100 کربوتک 900  Carbotec900 کربوتک 3000  Carbotec3000و همچنین کربوتک 7000  Carbotec7000 که این راکت ها اولا ربطی به شرکت دونیک ندارد و شرکت مذکور و برند مذکور شرکت دیگری می باشد و نکته مهمتر در مورد این راکت ها این است که با توجه به نوع دسته راکت ها که از جنس فایبر گلاس و پلاستیک می باشد. مورد تایید فدراسیون جهانی یا همان تاییدیه ITTF را ندارد. توجه داشته باشید که فدراسیون جهانی و فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران تنها راکت هایی را تایید میکنند که از چوب در راکت استفاده شده باشد و به همین دلیل این راکت ها در هیچ مسابقه رسمی و غیر رسمی اجازه استفاده نداشته و شما با این راکت در هر مسابقه ای بدون بازی بازنده محسوب می شوید لذا قبل از پرداخت هزینه بسیار زیاد اطلاعات خود را کامل کنید و سپس با چشم باز تصمیم گیری کنید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره جهت انتخاب راکت خود با بخش پشتیبانی ایران اسپورتر به شماره تلفن 02154021000 در تماس باشید.


مقالات مرتبط:


 

دسته‌بندی‌های مرتبط:

محصولات مرتبط با مطلب

%
در حال انبارگردانی
ناموجود

نظر شما در رابطه با این مطلب چه بود و چه امتیازی به آن می دهید؟

خرید تلفنی پشتیبانی آنلاین

سبد خرید

تومان تا تبدیل شدن به کاربر
در پایان این خرید، شما تومان برای خرید بعدی شارژ هدیه می گیرید
رنگ: - سایز:
%
تومان
تعداد
سبد خرید شما خالی است.
در حال بارگذاری...